Veelgestelde vragen

Kan ik een bestelling terug sturen?

Jazeker. Ben je niet tevreden over je bestelling, dan kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Klik hier voor onze retourpagina. 

Mijn product is kapot aangekomen, wat nu?
Dat is erg vervelend en wij gaan het oplossen voor je! Mail ons, zo snel mogelijk, onderstaande foto’s en wij sturen nieuwe bierglazen naar je toe.
  • Foto van het pakketlabel;
  • Foto van de inhoud van de doos;
  • Foto van de kapotte bierglazen.
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Na het ontvangen van je bestelling gaan wij direct voor jou aan de slag. Wij verzenden jouw pakket binnen 1 werkdag. Je hebt je bestelling dus binnen 1-3 werkdagen in huis.

Betaal ik verzendkosten?

Ja. Door onze scherpe prijzen zijn we genoodzaakt om verzendkosten in rekening te brengen. De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 6,95.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Wij beschikken niet over een fysieke winkel dus afhalen is niet mogelijk.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja. Na bestelling krijg je een bevestiging in jouw opgegeven email. Heb je die niet ontvangen? Check of de bevestigingsmail in jouw spambox is beland. Geen mail in de spambox? Neem contact met ons op en wij bevestigen jouw bestelling alsnog.

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Je kunt betalen met iDEAL, Paypal en Bancontact.

Wanneer is een product weer op voorraad?

Zodra een product uit voorraad is, wordt de voorraad zo snel mogelijk weer aangevuld. De levertijd is afhankelijk van de (buitenlandse) leverancier. Uiteraard streven wij er altijd naar om al onze producten ruim op voorraad te houden.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Nee, wij hebben geen fysieke winkel en leveren alleen via de website.

Speciaalbierglazen.nl is een initiatief van Pero Trading Company. Waar staat Pero voor?

Pero Trading Company is een samenwerking tussen vader (Peter) en zoon (Robert). De eerste 2 letters van onze namen vormt de naam van ons bedrijf Pero. Onze passie leggen wij in ons bedrijf!