Veelgestelde vragen
Jazeker. Ben je niet tevreden over je bestelling, dan kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Ga hiervoor bovenaan op de pagina op: Retourneren
• Foto van het verzendlabel op de verpakking
• Foto van de hele buitenkant van het pakket
• Foto van het geopende pakket
• Foto van opvulmateriaal
• Foto van het gehele beschadigde artikel
Na het ontvangen van je bestelling gaan wij direct voor jou aan de slag. Bestel je op werkdagen voor 17:00 uur? dan sturen wij het pakket dezelfde dag nog toe! in de meeste gevallen wordt deze de volgende dag al geleverd! (ook op zaterdag & maandag leveren wij)
Ja. Door onze scherpe prijzen zijn we genoodzaakt om verzendkosten in rekening te brengen. Door het in rekening brengen van de verzendkosten kunnen wij snelle en goede levering garanderen.
Gaat er onderweg iets kapot? Neem dan contact met ons op.
Ja, kies hiervoor de optie afhalen tijdens de bestelprocedure. Afhalen is mogelijk op ons kantoor aan de Havenstraat 13-D02, 7005AG, Doetinchem.
Dit kan op maandag t/m Vrijdag van 10:00 t/m 18:00 uur en op Zaterdag van 10:00 t/m 16:00 uur.
Ja. Na bestelling krijg je een bevestiging in jouw opgegeven email. Heb je die niet ontvangen? Check of de bevestigingsmail in jouw spambox is beland. Geen mail in de spambox? Neem contact met ons op en wij bevestigen jouw bestelling alsnog.
Je kunt bij ons betalen met:
iDEAL
PayPal
Creditcard
Bancontact
Sofort
KBC / CBC
Klarna Achteraf Betalen
Giropay
Ja, wij leveren ook aan het buitenland, de verzendkosten bedragen dan:
België – €11,95
Duitsland – €11,95
Frankrijk – €18,95
Hongarije – €23,95
Luxemburg – €14,95
Oostenrijk – €16,95
Spanje – €23,95
Zweden – €21,95
Staat uw land er niet bij? Neem contact met ons op, wij leveren aan alle landen!
Zodra een product uit voorraad is, wordt de voorraad zo snel mogelijk weer aangevuld. De levertijd is afhankelijk van de (buitenlandse) leverancier. Uiteraard streven wij er altijd naar om al onze producten ruim op voorraad te houden.
Ja, wij hebben een fysieke winkel, het mogelijk om een kijkje te nemen en direct bierglazen te kopen of bestelling af te halen bij ons aan de Havenstraat 13-D02, 7005AG Doetinchem, Nederland
Heb je een Biercheque en wil je jouw bieren hier mee afrekenen? Hoe werkt dat? Dit kan in het veld “afrekenen”. Dit is het veld waar je terecht komt nadat je je verzendgegevens hebt ingevuld. Hier krijg je de mogelijkheid om jouw 19-cijferige code van de Biercheque in te voeren tezamen met de internet verificatie code (op het pasje vind je deze onder de kraslaag). Het bedrag van jouw Biercheque zal worden verrekend in jouw winkelwagentje en het eventueel resterende saldo blijft actief. Heb je minder saldo dan de waarde van jouw bestelling dan kun je dit gemakkelijk via een andere betaalmethode bijbetalen.